Update reset e-mailaccounts van KPN

Update zondag 12.00 uur

Sinds zaterdagnamiddag 18.00 uur zijn de e-mailaccounts van KPN weer live. Inmiddels hebben 30.000 klanten hun wachtwoord succesvol gewijzigd via deze pagina. Daarmee kunnen zij hun e-mail weer veilig gebruiken.

Oproep wijzigen wachtwoord

Vanaf zaterdagnacht hebben we e-mails verstuurd naar onze klanten. Wij verwachten dat in de loop van vandaag en morgen alle klanten deze e-mail hebben ontvangen. Wij wijzen u op het belang het wachtwoord van uw e-mailaccount uit voorzorg te wijzigen.

Via onze webcare en ons klantennummer 0800-0035 helpen wij klanten die problemen ervaren met het wijzigen van het wachtwoord en met vragen die klanten ons stellen.

Uit de ruim 11.000 reacties die gisteren met KPN zijn gedeeld, voornamelijk via sociale media als Twitter, Facebook en ons klantenforum, maken we op dat veel klanten vragen hebben over waar zij hun klacht of eventuele schademelding kunnen indienen. KPN betreurt het enorm dat klanten in meer of mindere mate last hebben van de maatregelen die wij hebben moeten treffen om de veiligheid van de gegevens van onze klanten op ons netwerk te beschermen. En tegelijk beseffen we dat dit voor klanten mogelijk gevolgen heeft gehad.

Melding klachten en mogelijke schade

Wij vinden het belangrijk om de zorgen, klachten en schademeldingen van onze klanten te kennen. Alle klanten die denken dat zij directe financiële schade hebben geleden door het uitvallen van de e-mail, kunnen dit vanaf maandagmiddag kenbaar maken via een speciaal formulier op kpn.com. Vervolgens zullen wij per geval bekijken wat we voor deze klanten kunnen betekenen